I’m gonna take you to outerspace

4 januari 2019 - Cape Canaveral, Florida, Verenigde Staten

3/1/2019
Vandaag loopt onze wekker veel te vroeg af om leuk te zijn. We doen vandaag een uitstapje naar Kennedy Space Center in Cape Canaveral. Hier leren we alles over de Apollo missies en de Orbits ( space shuttles). Ty vindt het allemaal heel interessant. De raketten die hier te zien zijn, zijn dan ook heel impossant. Ook zijn er allemaal leuke dingen te doen voor de kinderen, een grote schuif af ( land like a space shuttle), een buis om door te kruipen ( crawl like an astronaut). Ook de bustour is weer leerrijk. We zien de lanceringsplatformen en het reuzegebouw waar de raketten in elkaar gezet worden ( grootste deuren ter wereld weet de gids ons te vertellen).we zijn hier al snel een hele dag zoet. Tegen 16u keren we moe maar voldaan terug naar de auto. We hebben nog een bestelling af te werken waarvoor we naar de Lids moeten dus dit doen we onderweg. Daarna stoppen we nog ff bij de  seven eleven om wat eten en drinken te kopen en houden een leftovers-dinner in ons huisje. We proberen er vooral niet aan te denken dat het morgen alweer onze laatste dag is.