Newyearsshopping

4 januari 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

2/1/219
Vandaag staat er een shoppingdag in Orlando op het programma. Orlando is gekend voor zijn outlets. We hebben wel wat winkels op ons verlanglijstje staan dus het wordt een drukke dag. Zane heeft wel wat baseballgerief nodig dus met de adressen van een outlet en een paar baseballwinkels gaan we op pad.
De eerste outlet die we doen is ‘Vineland outlet Orlando’ we slagen hier een serieuze slag. De mastercard mag haar werk doen bij Nike, under armour, Karl Lagerfeld, Calvin Klein. Daarna rijden we naar de Rawlingsshop hier kopen we een paar baseballbroeken, een zonnebril en battingloves ($15 voor een paar, bij ons €35 voor 1 handschoentje !) en springen we ook underarmour nog eens binnen. De mastercard kreunt stilletjes ( en wij als we de afrekening krijgen denk ik). So far so good.... alleen Zane wou echt heel graag een nieuwe baseballhandschoen kopen. We hebben er nog geen gezien die hem echt 100% bevalt. Er is staat nog een baseballwinkel op onze lijst maar die is 30 verder rijden en er is wel wat file. Maar allee we zullen dan maar bollen zekers.... aan de winkel aangekomen lijkt die verdacht donker. ‘t Zal toch ni waar zijn he, dat die dicht is? Het ziet er wel naar uit... Met een bang hartje stappen we uit, als er iemand uit de winkel komt. ‘Are you here for the store?’ ‘Yes we are’ ‘ Oh you’ll have to come back tomorrow, because we’re closed’......... Zane en ik trekken waarschijnlijk een heel beteuterd gezicht.....’Can you come back tomorrow?’ ‘Actually we can’t. We’re here from Europe ( = the magic word in the states) We drove an hour to get here’ ‘ Do you know what you want?’ ‘Yes, yes a glove, an A2000 we’ll make ik quick’ ‘Ok if you promise to make it quick’ ( die heeft mij blijkbaar nog nooit zien shoppen :-) ) ‘Yes, Yes, we promise, we appreciate it’ Snel, snel glippen we binnen. En het is de moeite waard. Zane kijkt zijn ogen uit. Hier liggen wel 100 verschillende A200’en en wel 50 in de grootte die Zane wil. De ene al opvallender dan de andere. En dan spreekt de mevrouw de magische woorden ‘Limited edition’  ‘These 2 are limited edtion. The November glove with lizardskin and the December glove with snakeskin.’ Zane’s ogen fonkelen.... deze wordt het, de December glove.
Ok dat hebben we snel geregeld. We bedanken de mevrouw nogmaals en keren tevreden terug naar ons huis.
Onderweg stoppen we bij Red Robin voor ons avondeten. We nemen nog een ‘niet echt frisse, eerder warme duik’ in ons zwembad, relaxen wat in de jacuzzi en duiken tevreden vroeg onder de wol. Morgen moeten we een wekker zetten ( eikes) want we willen vroeg op pad om Cape Canavaral te bezoeken.

1. Ingrid:
    4 januari 2019
    Zoooo leuk om jullie belevenussen te volgen...het kriebelt weersl 🤗
  2. Family Hendrickx on tour:
    4 januari 2019
    Haha tante Ingrid dan kunnen wij wss binnenkort weer jullie belevenissen lezen 😂