Shop till you drop

31 december 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

27/12/2018

Vandaag rijden we van de Everglades naar Miami. We kunnen pas op 15u inchecken, dus we hebben een shopping voormiddag ingepland. We gaan shoppen in de Dolphin mall. Hier zijn we al snel een voormiddag zoet.
Zane slaat zijn slag in Hollister en Calvin Klein. Ty en papa in de Nike-shop. Ty krijgt ook nog een knuffel ( Steve blijkbaar) van minecraft. Ikzelf heb tot hiertoe nog niks gekocht ( ik heb stiekem mijn zinnen gezet op de outlet van Karl Lagerfeld).
We eten hier ook onze lunch vooraleer verder te rijden naar ons hotel. Het valt op dat er veel volk is in het shoppingcenter. Misschien zijn er veel mensen al inkopen aan het doen voor het nieuwe jaar? Of de centjes van Kerst aan het opshoppen?
Na ongeveer een half uurtje rijden komen we aan in ons hotel en het is er wel eentje met een view. Ons hotel ligt vlak aan een baai. Zowel het zwembad als onze kamers hebben er zicht op. Onder ons een restaurant Schuckers, dat is blijkbaar wel the place to be. Ze komen met bootjes ( euh zeg maar gerust boot) en jetski’s aanleggen aan de aanlegsteigers om dan hier een hapje te eten of wat te drinken. Het is er wel sfeer want het zijn de bowls in American football en ze komen hier gezamelijk kijken en supporteren.
We besluiten om vanavond ook hier te eten, tussen 17u en 19u is het happy hour. Dus om 18:30 schuiven we aan de tafel. We krijgen de kaart en ik zie tot mijn ontsteltenis dat ze hier dolfijn serveren ?! Add to you salad chicken, dolphin, schrimp, tuna, grouper, salmon. Ook dolpin fingers staan op het menu. Langs een kant ben ik wel benieuwd hoe dit zou smaken, maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om dolfijn te eten... zijde zot. Ik bestel clam showder, de rest wings en fried calamari. Het eten is hier wel lekker en de sfeer is ook leuk. Moe maar voldaan kruipen we onder de wol.
Morgen op het programma, the miracle mile, dadeland mall en een wedstrijd van de Miami Heat tegen de Cleveland Cavaliers.