Bye bye Miami

4 januari 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

30/12/2018
Vandaag redelijk vroeg uit de veren want we willen het art deco district in South beach bezoeken vooraleer we koers zetten naar Davenport. We genieten nog een laatste keer van het prachtige uitzicht over de baai en gaan op pad. We weten dat parkeren op Sobe ‘a bitch’ is, maar hopelijk valt dat op zondagochtend nog mee ( iedereen ligt dan met een kater in bed hopen wij). Daar aangekomen ligt er blijkbaar niemand met een kater in bed .... het is een drukte van jewelste en de belangrijkste straten ( onder andere Ocean Drive) zijn afgesloten, waarschijnlijk voor het vuurwerk voor Nieuwjaar. We vinden toch een parkeergarage en brengen een bezoekje aan het strand. Ook hier blijkbaar geen mensen met katers. We zijn wel wat ver van het art deco district en bompa kikker is vandaag niet zo goed te been, dus we besluiten om de art deco vanuit de auto te bewonderen. We genieten op deze manier van deze weeral speciale sfeer.
Het is alweer middag als we onze laatste lange verplaatsing maken naar Davenport waar we een huisje gehuurd hebben. Benieuwd wat dat gaat geven.
Onderweg stoppen we nog om te lunchen bij Wendy’s.
In de vroege avond komen we aan in Davenport. Ons huisje ligt in Solterra Davenport. En euh  huisje... zeg maar gerust villa. 5 slaapkamers, 5 badkamers, een garage met sjotterkas, poolbiljart en airhockey. Uiteraard is er ook in elke kamer een tv en in de living is er in plaats van een tv een beamer met groot scherm, allee precies ne cinema. En dan is er ook nog het zwembad met jacuzzi voor ons alleen. Even aan het water voelen en ja hoor het is heerlijk warm. De kids nemen al gelijk een duik. Terwijl Sven en ik inkopen gaan doen in de Publix. We eten ons avondeten in het huis en de kids komen pas laat uit het water.
Morgen is het oudjaar, dus we beslissen om morgen een lazy day by our pool te doen en ‘s avonds hier nieuwjaar te vieren.

1. Ingrid:
    4 januari 2019