Merry Christmas

26 december 2018 - Islamorada, Florida, Verenigde Staten

24 december

vandaag een chill relaxdagje in het paradijs . We gaan vandaag op 24/12 eens een dagje zalig niks doen aan ons strandje en aan het zwembad . Die dag kan weer vroeg beginnen want de jetlag laat ons niet los . Iedereen weer wakker om 5 uur .

We gaan eerst ontbijten in de Ciao Hound . Lekker , maar toch redelijk prijzig . Het valt ons op dat ze op de Keys toch wel hun prijzen kennen .

Dan op naar het zwembad/strand . Een hele dag vertoeven we aan en in het water en Gwendy en ik wagen ons zelfs aan een kayaktocht tussen de mangroves .

Rond een uur of 6 gaan we naar binnen om ons klaar te maken voor ons Kerstdiner . We hadden vooraf gerserveerd in een restaurantje een beetje verderop . Om 7 uur zijn we daar en hoewel het niet ons ‘typisch’ kerstdiner is , is het ‘Lazy Days’ restaurant een toppertje . We hadden ons redelijk opgekleed , maar de andere mensen hier dragen gewoon hun shorts en sandalen 😂😂 We bestellen allemaal seafoodgerechten die we kunnen sharen . Appetizers waren oesters , alligator en krab . Hoofdgerecht waren plaatselijke zeevruchten zoals kreeft , sint Jacobsvruchten , mosselen en een heerlijke vis , de snapper .

Weeral een heerlijk daggetje voorbij . Wat gaat het allemaal weer veel te snel .