Oh what fun it is to ride in a Chevrolet Suburban !!

25 december 2018 - Islamorada, Florida, Verenigde Staten

23 december

Wat we eigenlijk een beetje vreesden , wordt weer werkelijkheid …. Jetlag is een feit en we zijn om 5u00 allemaal klaar wakker , ook al lagen we er pas om 2u00 in . We luieren nog wat , reorganiseren de tassen , installeren ons in de auto en … off we go .

First stop … Walmart ! Superleuke megastore , maar niet zo handig omdat vandaag redelijk wat afstand moeten afleggen . We kopen de broodnodige dingen ( ontbijt , snacks , cooler , autostoel voor Ty , etc.. ) . Hier zijn we klaar en dan naar de overkant naar de Target . Hier hebben we een eerste Kerstverassing voor Ty , namelijk het Ben X creation chamber . Dit speelgoed is niet te vinden bij ons , wil hij al heel lang dus hebben we maar besteld om af te halen . Hij gelooft zijn ogen niet wanneer hij het krijgt en dat maakt ons weer allemaal gelukkig .

Het rijden kan nu echt beginnen omstreeks 10u00 . Na een goede 2 uur rijden komen we bij onze eerste stop , JetBlue Park . Dit is het springtraining complex van de Boston Red Sox gelegen in Fort Meyers , dus kon niet gepasseerd worden 😊 . Jammer genoeg is het potdicht en nemen we wat pics aan de buitenkant tot we een open poort vinden , waarop staat ‘No trespassing’ .  Toch maar even binnen , om een paar fotootjes en hopen dat we niet betrapt worden .

Na deze stop , terug 5 minuten de auto in en next stop is onze lunchstop bij Crackel Barrel Old Country Store . Lekkere kost en een leuke setting altijd waar we al eens graag komen .

Rond 15u rijden we hier weg naar ons verblijf voor de volgende dagen op Islamorada .

We rijden langs de bovenkant van de Everglades , we passeren Miami en omstreeks 18u komen we aan bij ons Resort , The Postcard Inn . We zijn weer aangekomen in het Paradijs .

We eten nog even iets bij Ciao Hound en dan begint de vermoeidheid weer echt toe te slaan en hop , om 21u30 ons bedje in .

Gereden miles vandaag : 355 (=571 km)

1. Ingrid:
    25 december 2018
    Nice trip ! Ik had Ty’s gezicht wel willen zien met de verrassing
  2. Monique:
    25 december 2018
    Super, fijn om mee te genieten. Fijne vakantie en fijne feestdagen. xxx
  3. Sonja:
    28 december 2018